Inbound MarketingMarkedsføring med kunden i centrum.

Hvad er Inbound Marketing?

Inbound marketing handler om at skabe værdifulde oplevelser der har en positiv effekt på mennesker og din forretning. Hvordan gør du det? Du tiltrækker kundeemner og kunder til din hjemmeside og blog gennem relevant og hjælpsomt indhold. Når de så er der, engagere du dem i dialog med værktøjer så som chat og email, samt løftet om skabelsen af merværdi, til sidst glæder du dem ved hele tiden at være en empatisk rådgiver og ekspert på dit område.

Modsat outbound marketing, behøver du ikke kæmpe for dine mulige kunders opmærksomhed. Ved at skabe indhold der adressere og løser deres problemer og behov, tiltrækker du kvalificerede kundeemner og skaber tillid og troværdighed for din forretning.

Læs alt om inbound marketing her

Hvad er inbound?

Inbound marketing er kun én del af en større bevægelse i forretningsverdenen. Den bevægelse er inbound.

Inbound er en metode til at tiltrække, engagere og glæde mennesker til at skabe vækst i deres forretning gennem værdi og tillid. Som teknologien skifter, er inbound en tilgang til det at drive forretning på en menneskelig og hjælpsom måde. Inbound er en bedre måde at lave markedsføring, en bedre måde at sælge og en bedre måde at servicere sine kunder på. For når godt-for-kunden er lig med godt-for-forretningen, kan jeres virksomhed vækste på den lange bane.

Øget salg og gladere kunder

Book en tid til en samtale om inbound, få bedre leads, mere salg og gladere kunder

Kontakt os

Vil du også gerne igang med at skabe kvalificerede leads, lukke flere salg og gøre dine kunder gladere?

Kontakt os

Brug for en gameplan?

Hent vores workbook til den digitale gameplan og kom igang med jeres egen inbound markedsføringsplan

Download Workbook