Brand PersonlighedKundeindsigt med militærpræcision

Brand Personlighed

Fordele og måder at anvende værktøjet på

Du kan arbejde med brand personlighed internt såvel som eksternt i din virksomhed. Værktøjet har altså den store fordel, at du har mulighed for at give hele dit brand et eftersyn der kan være med til at påvirke det igennem hele brandets livscyklus.

Hvordan kan jeg bruge brand personlighed?

  • Når du introducerer nye kunder eller medarbejdere for dit brand, giver brand personligheden et hurtigt overblik over hvad jeres brand er nu, og hvor i gerne vil have det skal hen i fremtiden.

  • Når du vil have indsigt i, hvor konkurrencedygtigt dit brand er, giver brand personligheden mulighed for at sammenligne dit brand med dine konkurrenters. En brand personlighed giver dig altså indsigt i, hvordan du med fordel kan differentiere dit brand, så du finder frem til det unikke ved dit brand og opnår konkurrencefordele.

  • Når du vil undersøge, hvordan dine kunder opfatter dit brand i forhold til dig selv, giver en brand personlighed dig mulighed for at måle, om der er forskelle i opfattelserne, og hvor store disse forskelle er.

  • Når du ønsker større strategisk indsigt, giver en brand personlighed mulighed for at italesætte ubevidste opfattelser af jeres brand.

  • Når du vil sikre dig, at medarbejderne ved, hvad dit brand er og står for, giver en brand personlighed dig et værktøj til diskussion og refleksion.

Indsigt og resultater

Indsigt i dine kunders opfattelse af jeres brand, med militær præcision

Læs Casen JFM

Læs mere om hvordan Jysk Fynske Medier fik indsigt i medarbejdernes opfattelse af brandet.

Læs Casen

Ikke overbevist?

Stadig ikke helt sikker på hvordan det fungere? Prøv spørgsmålene og svar her inden du kontakter os

Prøv testen